neděle 1. června 2014

Fairy Meadow ...

...  včera jsme si s princeznami hrály na víly. Bylo krásné počasí, sluníčko hřálo, pobíhaly jsme po louce s rozevlátými vlasy :) a společnými silami jsme si natrhaly kytici plnou krásných lučních kvítků :) 
 A protože u ní převládá fialová barva, moc jí to u nás sluší :)
 



 
 

11 komentářů:

  1. Krásná květina. Luční kvítí je to nejlepší :) Já mám nejraději vlčí mák :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlčí mák miluju.... jednou mi manžel přinesl kytici máků,ale vydržela jen 2 dny,ale přesto to byla nej kytka.. protože byla z lásky od ♥ natrhaná cestou z práce....
      Petra

      Vymazat
    2. Verunko, ten má taky své kouzlo, to je pravda! Užívej slunečných dnů a děkuji za návštěvu! Tereez

      Vymazat
    3. Peťko,
      tak takové kytičky jsou ty NEJ :)

      Vymazat
  2. Krásná kytička,luční kvítí je nej... pamatuju si ,když jsem jako malá holka nosila mace z louky kopretiny, kohoutky, pak růžové kvítka.. to byla nej kytička...
    Mějte krásnou neděli Terezko .
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, taky mám tyhle luční nejraději... Mějte se hezky a děkuji za návštěvu! T.

      Vymazat
  3. Terezko,
    přeji krásnou neděli!!
    Jsem se tady pokochala...ach!!!
    měj se moc hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jary,
      to jsem ráda, že se Ti u mě líbí :)
      Měj krásné letní dny, T.
      PS...sezóna nám konečně začíná!!!! :)

      Vymazat
  4. Terezko, to je překrásná kytice ... taková je pro mě nejmilejší!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu a návštěvu, Jity...
      Měj se krásně, T.

      Vymazat