úterý 3. června 2014

Dáma v klobouku ...

... máme novou nájemnici :)  ...
 
Na Pinterestu jsem našla krásnou inspiraci, jak elegantně sušit levanduli.  Neodolala jsem a vrhla jsem se na ni ... 
 
... na DÁMU V KLOBOUKU ...




12 komentářů:

  1. TEREZA SEUS POST SER MUITO BOM.<3

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji,
      jsem ráda, že se líbí :)
      Krásný večer, T.

      Vymazat
  3. Terezko, dáma v klobouku je nádherná !!! Bezva nápad a pěkná dekorace je tu. A navíc si myslím, že může dělat ozdobu jak dlouho budeš chtít.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko, dáma v klobouku je nádherná, s dovolením si udělám podobnou, také sklízím první levandulku. Ještě jsem se chtěla zeptat, kde jsi koupila ty malé rozkošné čokoládky, po takových se dívám, ale nikde je nemají. Pěkný den Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji moc,
    jasně, tvořte, jsem ráda Vaší inspirací :)
    Už si nepamatuji přesně, kde jsem je sehnala, ale našla jsem je na netu.. http://www.gabart.cz/shop/4839-levandulova-cokolada-dolfin-cca-45g.html
    :) Krásný večer, Tereez

    OdpovědětVymazat
  6. Dáma v klobouku je krásná, stojí za to jí vyzkoušet, doufám, že můžu, prosím....
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně Jani! Jsem ráda, že se líbí :)
      Krásnou neděli!! T.

      Vymazat