čtvrtek 1. května 2014

Prostřeno pro prince ...

... aneb ... Máj - lásky čas :) Dnešní sváteční oběd bude romantický ... a taky trochu "děkovný".
 
Děkuji Ti, princi můj, za lásku, za rodinnou pohodu a za "drobnosti", kterými mě tak rád a často obdarováváš :)





 
 
Krásný sváteční den !
 
 

6 komentářů:

  1. Terezko, krásné fotky !!! Přeji ti "zamilovaný" první máj !!!!! Pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, to je taková krása zase...mě vždy uchvátí to tvé dokonalé aranžmá...ty příbory, to je nádhera a vůbec vše:-) Je vidět, že si tu lásku krásně užíváte a to je moc dobře:-) Krásný sváteční večer přeji....Simona.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Símo, děkuju, opravdu děkuju moc! Krásné dny, T.

      Vymazat
  3. Terezko,
    děkuji za hezký komentář a tím jsem objevila Tvůj krásný blog..přímo zpřízněný...
    miluji levanduli a vše co je s ní spojeno....
    Krásně jsi pro svého prince prostřela....s láskou..je to moc hezké!!
    Přeji Ti krásné májové dny!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jary,
      díky :) Tvé slova mě moc těší! Těším se na další návštěvu. Krásné dny, T.

      Vymazat