pátek 23. května 2014

Nezbytný doplněk ...

... každé dámy je mimo jiné i kosmetická taštička ... Včera jsem si jednu ušila podle skvělého návodu od Ajky. Určitě ho vyzkoušejte, zvládnou i méně tvořivé ruce :)
 
Přeji Vám krásný a slunečný víkend, Tereez
 





 
 

7 komentářů:

  1. Terezko,
    to je nádherný nezbytný doplněk v Tvém podání...
    A úžasně ladí s Tvým blogovým pozadím- puntíčkům Lavender...
    přeji krásný víkend!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jary,
      máš pravdu, ladí mi to, ani jsem si to neuvědomila :)
      Děkuji, ty si taky užij víkend v pohodičce... T.

      Vymazat
  2. Terezko, já nevím zase na co koukat dřív:-) Taštička je překrásná a vše kolem také. Krásný víkend přeji, doufám že Bibi už je v pořádku..Pááá. Simona.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko :)
      Díky :)
      S Bíbí už jsme včera byli na procházce a dnes jdeme zase. Využít ještě toho nádherného počasí - má bouřit :( Já doufám, že už to bude pořádku. Děkuji za zeptání a užijte si víkend, pořádně!!!! Před nástupem do práce... Naber sil. :) Pá T.

      Vymazat
  3. OLÁ TEREZA,EU AMEI A COMBINAÇÃO DE CORES,LILÁS COM CINZA,PARABÉNS.VALÉRIA.(BRASIL).

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko je nádherná! Háčkovaná kytička jí moc sluší:-)
    Jsem ráda že se návod hodil:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko,
      hodil a moc ... a není poslední ! :) Patří Ti velký dík!
      Měj krásný večer, T.

      Vymazat