čtvrtek 8. května 2014

Koutek pro královnu ...

... :) konečně jsem se ho dočkala - královského trůnu, místa, ze kterého budu vládnout celému levandulovému království :) Jen mé místečko pro odpočinek, kávu a háčkování :)
 
Už si hovím v křesílku a s vůní kávy a levandule se vrhám na další pléd ! Tentokrát v odstínech šedi ... 
 
Krásný podvečer z Provence :)







14 komentářů:

  1. Teri, moc krásný kouteček !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, ani se mi z něj nechtělo do peřin :) Děkuju za komentář a návštěvu, krásný víkend. T.

      Vymazat
  2. TEREZKO,
    SUPER KOUTEČEK ..
    :-) TIŠE ZÁVIDÍM.
    PROSÍM PROZRADÍŠ COPAK TO MÁŠ ZA ŠEDOU PŘÍZI.
    HÁČKU ZDÁÁÁÁR .. DENISA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denisko díky! Jsem za něj šťastná! :)
      Příze je Baby Merino od Drops, příjemná, měkoučká :)
      Krásný víkend!

      Vymazat
  3. Terezko tedy ten kouteček ti opravdu závdím ♥ Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, díky! :) Taky přeji krásný víkend. T.

      Vymazat
  4. Terezko, tak to máš krásné pohodlí...křesílko je krásné a tvoje tvoření ho krásně doplňuje:-) Měj se krásně.. Pááááá. Simona.

    OdpovědětVymazat
  5. Simi, nechce se mi z něj nikam :) Máme nemocné princezny, tak odtuď na ně mám dohled. Bíbí dnes píchali ouško :( tak je u nás celkem "veselo" :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale chudina malá:( Tak přejeme brzké uzdravení oběma princeznám, mají královský dohled, tak to budou jako v bavlnce:-)

      Vymazat
  6. Terezko nádhera. Naše společná kamarádka Helča J. říkala, že uděláš i z maličkostí velkou nádheru a měla pravdu. Hltám tvůj blog jedním dechem. Ty mě neznáš asi,ale známe se s Tvým manželem. V týdnu jsem šla kolem vašeho a Martin zrovna zacházel domů, jen z telefonu se do ulice ještě ozývalo "táťo, táťo," :-) předpokládám, že to byla nejmenší princezna :-) Jana G.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji za tak krásný komentář :)
      Ano, ano, to byla naše nejmenší ... Táta je její miláček :)
      Jsem ráda, že chodíš na kukandu, moc mě to těší! :) Měj se krásně a užívej jarních dnů :)

      Vymazat
  7. Snad poprvé co se na nějaký blog "vrací" a prohlížím si ho:) Naprosto nádherné výrobky a úžasné fotky, z kterých dýchá útulný domov a kouzelná romantické atmosféra. Mohla bych se zeptat odkud Terezko kupuješ ty papírové krabice (šedou se srdíček a pak ty dvě pro tvoje princezny)? Jsou naprosto úžasné. Ať se vám všem daří:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mnohokrát :) Jsem opravdu moc ráda, že se Vám u nás líbí, moc mě to těší :)

      Krabice si nechávám dělat na Fleru u prodejce PetraH - stačí zadat do vyhledávače. Paní je moc milá, určitě se dohodnete na typu :)

      Přeji krásné dny a ještě jednou moc děkuji! Tereez

      Vymazat