úterý 6. května 2014

Háčkovaný přehoz ...

... hurááá ! Včera jsem dokončila moje veledílo :) Přiznám se, že to byla docela "fuška", hlavně časově náročná, ale stojí za to :)
Už mám nakoupené klubíčka na další pléd :)
 
A pro zajímavost ... přehoz "v číslech" ...
 
Celý přehoz má cca 50 490 oček, spotřebovala jsem 35 klubíček příze Camilla, skládá se ze 170 čtverečků, dohromady jsem háčkovala 6 600 minut, tj. 110 hodin a tj. něco málo přes 4 a půl dne čistého času :)
 
 
 







 
 
Krásný den, Tereez


8 komentářů:

  1. Jůůůů, teda Terezko, jsi šikulááá:-)) Je nádherný....a vše ostatní také, od tebe vždy sálá taková pohodička...Přeji vám krásný den, holky:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, moc! :) Pohodu chceme mít doma pořád! :) Měj krásný prodloužený víkend, T.

      Vymazat
  2. No pááni.... to musela být fakt fuška:-)
    Je nádherný!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko,
    máš můj obdiv- přehoz je nádherný!!
    Vím, co to obnáší- teď jsem také dokončilo veledílo- ale nemám to tak krásně spočítané jako Ty-
    jen že poslední řady měřily 6 a půl metru!! :o)))
    děkuji za pokochání nad krásnými fotkami!!
    hezké dny
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jary, Tvůj přehoz je dokonalost sama! S Tebou se rovnat vůbec nemůžu! Děkuji za slova chvály, moc mě těší.
      Krásný prodloužený víkend, T.

      Vymazat