pátek 16. května 2014

GIVEAWAY - snídaně z Provence ...

... s vůní levandule ...
 
Milé dámy, přichystala jsem si pro Vás další Giveaway, tentokrát vítězka, kterou opět vylosuje starší princezna, získá romantický set nádobí na ranní kávu z "Lavande&Provence" :) a úžasné levandulové mýdlo z Marseille.
 
Stačí, když zanecháte jakýkoliv komentář pod tímto příspěvkem a připíšete Vaši e-mailovou adresu. Za sdílení na Vašem blogu nebo FB budu ráda :)
 
Hodně štěstí a krásný večer, Tereez







 
Losovat budeme 1.6. 2014 - komentáře piště nejpozději do půlnoci 31.5.2014
 

41 komentářů:

  1. jednim slovem nadhera :-D světlana bsvetlana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný podvečer,Terezko,
    hrozně ráda otvírám váš blog,vždy se těším co na mě vykoukne za krásu a opravdu i dnes nádherné fotky, ze kterých je cítit pohoda,klid a to,že jste milá osůbka a máte doma útulno.
    Moc vás obdivuji za to,co všechno při malých dětech zvládáte ,háčkovat jsem se nikdy nenaučila, neumím ani plést, ale vím,že je to práce, moje babička nám háčkovala i ponožky ,strašně ráda na to vzpomínám..
    Mějte moc hezký víkend,i když má být chladný.
    těším se na další zajímavosti od vás.
    Petra

    petra.kodlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Petro,
      moc Vám děkuji, za tak pěkný komentář, moc mě potěšil.
      Přeji Vám hodně štěstí a příjemný víkend.
      A děkuji za účast! :)

      Vymazat
  3. Žjůů, to je nádhera.
    Tak já si budu držet palečky, protože tohle je skutečná nádhera a moc bych si výhru přála ( a taky protože mám 21.5. narozeniny) :)

    Díky za nádhernou soutěž, už jen fotky samotné jsou lahoda pro oko.

    Hezký víkend,
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ještě email mamaisondereve@email.cz

      Vymazat
    2. Marti ahoj :)
      Díky za účast a slova chvály ...
      Držím pěsti!
      Příjemný víkend, T.

      Vymazat
  4. Ach jo...ja skusim...ale v takych zalezitostiach nemavam stastie...
    Janee33@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neštěstí ve hře, štěstí v lásce! :)
      Držím pěsti, krásný večer, Tereez

      A děkuji za účast ! :)

      Vymazat
  5. Ahoj Terezka tak toto je parádna vyhrá... skúsim šťastie možno sa unavi a sadne si k môjmu menu :))
    Prajem všetko dobre, pa Zuzana (zuzka.cedulova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Zuzko, krásně jsi to napsala :)
      Přeji hodně štěstí a krásný víkend, T.

      Vymazat
  6. Terezko přenádherné k tomu není co dodat si levandulková královna :)
    lucie.r959@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jůůůů, Terezko, to jsou překrásné dárečky:-) ty umíš tu francouzskou atmosféru vždycky tak navodit, že stačí zavřít oči, představit si tvoje fotky a člověk je rázem v ráji:-)
    P.S. příští týden odesílám radůstku:-) Páááá. Simona.
    simona.simik@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Simonko,
      ani nevíš, jak jsem ráda, že se Ti dárečky líbí, podobnou maličkost Ti v pondělí odesílám :D
      Přeji hodně štěstí, třeba si výhrou doplníš svou novou sadu :) Tereez

      Vymazat
  8. Hanka Francová17. května 2014 16:43

    Hezký, u nás ale upršený den Terezko ! Moc ráda se k Vám chodím kochat, máte krásný blog. Mějte se pěkně. Hanka (hana.ulrichova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  9. Terezko, pokaždé když zavítám na tvůj blog tak jen žasnu nad krásou fotek a ještě úžasnějším aranžmá :-) Je úžasné jak si se vším tak krásně do detailů pohraješ, je vidět, že vše děláš s láskou :-) Budu se těšit na další počtečníčko a pokocháníčko :-) Tereza (chyskova.tereza@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, děkuji za přízeň!!! Krásný den a hodně štěstí :)

      Vymazat
  10. Terezko, váš blog patří k mým oblíbeným, skoro každý den nakukuji. Máte tu překrásné fotky, z vašeho blogu na mne vždycky dýchne neuvěřitelná pohoda!
    Dárečky úžasné!
    Přeji krásné dny,
    Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,
      jsem ráda, že se Vám u mě líbí. Moc mě to těší. Děkuji, T.

      Vymazat
  11. Drahoušku, zdravím vás: ač chodím na blogy tři roky, váš jsem objevila právě nyní.Zaujal mě set nádobí, fialová barva...obojí se líbí mé vnučce, která má právě 10 let a případná výhra by jí přišla vhod ( na kakao).S mladší sestrou si hrají občas na čaj o páté.Pokud nevyhraji, vyhrála jsem jinak-budu váš blog navštěvovat a těšit se vašimi příspěvky.
    přeji hodně štěstí všem soutěžícím.
    zakova48@seznam.cz
    (mám krátce svůj - trvalkadahlia.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tak roztomilý komentář,
      i moje starší princezna si ráda hraje na čaj o páté :) Přeji hodně štěstí, snad se výhra usměje právě na Vás :) T.

      Vymazat
  12. TEREZKO, JAKO VŽDY SUPER FOTEČKY.
    NA TVŮJ BLOG CHODÍM MOC RÁDA .. JE TU SUPER POHODA.
    PROSÍM MOHLA BYCH TAKY POPROSIT NÁVODÍK NA TU DEČKU .. JE MOC PĚKNÁ.

    DOBROU NOC A SLADKÉ SNY .. DENISA ♥

    EMAILIK deniben@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denisko,
      moc děkuju! Návod bohužel nemám, háčkovala jsem jen tak, jak se mi to zrovna "hodilo" :)
      Měj se hezky a přeji hodně štěstí, Tereez

      Vymazat
  13. Milá Terezko,nádhernýblog,který jsem objevila teprve nedávno,ale je už moje každodenní pokochání.Lehakduli miluji a mám ji snad uplně všude.Setík je nádherný.A vaše tvoření je na jedničku,děkuji,že jste.Andrea email:Andrea.k2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Duji, opravdu děkuji za tak krásná slova! T.

      Vymazat
  14. Dobrý den Terezko, na váš blog chodím moc ráda.Máte nádherné fotky, dýchá z nich klid a hlavně pohoda.Mějte se krásně Milena
    email:nemcova.milca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Terezko, já už ani nevím, co mám psát :-) Blog sleduji každý den, každý den ho hltám, jako bych ho viděla poprvé :-) nejraději bych si tě pozvala k nám domů jako designérku :-** email: grabcovaj@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      děkuji za účast, ani nevíš, jak mě to těší, že i někdo z blízkého okolí ke mně rád nakukuje :)
      Přeji Ti hodně štěstí a krásný den, Tereez

      Vymazat
  16. Provensálská nádhera! Ve stejném motivu mám servírovací sadu na dezerty... tak teď k ní ještě hrneček na kávu ;-)
    Mávám z Provence!
    Anýzovka
    anyzovka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!
      Držím pěsti, aby jsi si mohla k tomu dezertíku dát i kávu v krásně sladěné sadě :) Je opravdu krásná :) Měj se hezky, tam v levandulovém světě!!!!! V dobrém MOC závidím:)

      Vymazat
  17. Dobrý den Terezko, chodím k Vám na čumendu :O), a ráda se sem vracím. Ovšem ten set je luxusní, tak vyzkouším štěstí. Miluji tyto hrníčky, mám ráda levanduli a mám ji v květinovém horoskopu. V sobotu jsem pekla levandulové sušenky. Přeju pěkný den Maryša :O) - hlouskovipv@seznam. cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za účast a za navodění chutě na sušenky :)
      Chystám se na ně už dlouho :) Mějte se, T.

      Vymazat
  18. Milá Terezko, na tvůj blog jsem narazila úplnou náhodou. Zaujal mě jeho vzhled a naprosto jsem si zamilovala tvé fotografie, krásné kompozice, které přímo zvou a cítím se tu přímo náramně :)
    cervena-veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Terezko, Tvůj blog navštěvuji pravidelně a moc se mi líbí. Jen mé komentíky váznou, ale polepším se. Pokud můžu zkusila bych taky štěstí.
    Měj se krásně. Jana
    janela.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      jasně, že můžeš, jsem ráda, že se set líbí :)
      Přeji Ti hodně štěstí a hezký víkend, T.

      Vymazat
  20. Milá Terezko,
    tvůj blog jsem objevila teprve nedávno a protože jsem také milovnice všeho levandulového, tak se mi u tebe líbí.
    Přeji ti, ať se ti ve všem daří,
    pa Martina z Mých šťastných andělů.
    m.svikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,
      děkuji moc, nejen za účast!
      Krásný zbytek večera, T.

      Vymazat