pondělí 26. května 2014

Birds ...

... přiletěli k nám až z jihu Francie :) od Matteky - děkuji moc za tak úžasné dárečky. Jsou opravdu kouzelní !
 
Přeji Vám všem sluníčkový den :) T.





 
 

14 komentářů:

  1. Pěkný den Terezko, ptáčci jsou pěkní, hodí se k vaší dekoraci. Moc se mi líbí ta fialová dečka, nebyl by popis nebo jen pěkná fotka? Děkuji Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maryšo,
      děkuji za slova chvály ... Dečku jsem háčkovala stylem pokus - omyl ... Takže návod dát nemůžu :( Snad se brzy objeví na blogu i detailnější fotka .. popř. mi pošlete mail, ráda vám ji vyfotím.. :) Krásný večer, T.

      Vymazat
  2. Terezko, ti jsou kouzelní...ty si zasloužíš dárečky, máš také velké srdce...já dnes první den v práci zvládla dobře,ale je to velká změna, jsem táááák unavená a Filípek mi tááák chybí...ale vše se zase zajede a bude to fajn.Měj se krásně..pááá. Simona.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sim,
      vzpomněla jsem si na Tebe. :) To je fajn, že to šlo dobře. Zvládneš to ... ten čas tak rychle utíká :(
      Filípkovi :-* , princezny z Provence :)

      Vymazat
  3. Dobrý večer Terezko, ptáčci jsou naprosto úžasní.Nádherná dekorace. Markétka je moc šikovná.
    Krásný večer Milena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu Mileno, jsou krásní. Příjemný večer

      Vymazat
  4. Terezko nevadí, též háčkuji a párám, podle fotek háčkuji raději, než s popisem, tak kdyby jste mohla mi ji poslat mailem budu moc ráda. Děkuji Maryša - Hlouskovipv@seznam,cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, pošlu, jen co de trošinku času, ta prosím o strpení :)

      Krásný večer, T.

      Vymazat
  5. Terezko, ptáčci jsou nádherní, tvoří krásnou dekoraci.

    OdpovědětVymazat
  6. jůůůůů Terezko, to jsou krásné fotky - nádhernééééé, moc jim to u vás sluší - moc děkuji za vše
    ať se daří a zdravím sestřičky :-) Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, díky Tobě ! :)
      Děkuji a posíláme taky mnoho pozdravů. Krásnou neděli! T.

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Děkuji,
      Matteka je opravdu Šikulka s velkým Š!
      Krásný de, Věrko ...

      Vymazat