čtvrtek 22. května 2014

Balíček plný vůně ...

... dovolím si říct luxusní vůně levandule ... Takovou krásu mi dnes přinesl pošťák...
 
Simonko, děkuji, opravdu DĚKUJI TI, že navštěvuješ můj blog, že mi píšeš milé komentáře, za úžasné dárečky, za to, že JSI ! Ráda jsem Tě poznala a přeji Ti jen vše dobré
 



 
 

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Verunko, máš pravdu, jsem z něj nadšená :) krásný večer ...

      Vymazat
  2. Terezko,
    krásný levandulový balíček!!
    A ta vůně, která se zněj line- to musí být...ach...
    Krásný voňavý večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, Jary,
      ty mně opravdu moc rozumíš :)
      Krásný večer, T.

      Vymazat
  3. Terezko,
    i já jsem tě ráda potěšila:-) Já si jedno to mýdélko od Tebe dala vedle polštáře a usnula jsem jako miminko:-) Krásný večer celé rodince ... Pááá. Simona.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)
      Já teď odložila šicí stroj a už přemýšlím o dalším příspěvku :) Užij si večer Sim ... jdu si nalít kapku růžového :)

      Vymazat
  4. Terezko, levandulový balíček je parádní. Ta vůně musí být kouzelná.
    Vidím, že mám stejný levandulový hrníček.
    Přeji Ti krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani díky, Tobě taky přeju víkend plný pohody! :) T.

      Vymazat
  5. Dobrý večer Terezko,to je nádherný levandulový dárek.Ta vůně musí být nádherná.
    Krásný víkend Milena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milenko,
      za dárečky jsem opravdu moc vděčná, jsou nádherné. Děkuji a přeji krásný víkend!
      Tereez

      Vymazat