sobota 19. dubna 2014

V peřinách ...

Tak i já jsem "schytala" nominaci TAGu V PEŘINÁCH :) 
Děkuji, MARKI ! :)


 
 
Posílám pár obrázků z mého večerního rituálu...
 

 
Každopádně V PEŘINÁCH, jsem nejraději ...



Bez čeho už půl roku neodcházím do peřin?
 
... UŽ PŮL ROKU téměř každý večer háčkuju, přehoz :)



 
Svůdné "sansoussi" nebo pohodlné pyžamo?
 
Jsem romantická duše, takže jasná volba :) Ale pohodlí dám občas také přednost.



Kniha?
 
Časopis! ... poslední dobou ...
 

 
Kosmetické rituály?
 
Odličování make-upu hydrofilním odličovacím olejem od BON SAVON, který jsem objevila na Fleru a moc ráda posílám odkaz. Stojí za to!



Sklenička něčeho dobrého před spaním?
 
Miluju růžové víno nebo mátový a levandulový čaj ... k tomu si prostě MUSÍM rozsvítit každý večer několik svíček :)
 



 
Chrápu?
 
Občas :) Aby se mi lépe spalo, každý večer si stříkám na polštář  
 L E V A N D U L I ! :)


 
 
Snídaně do postele?
 
... mám jednou týdně, vždy o víkendu ... od manžela :)



A protože i já musím předat štafetu dál, nominuji další tři "šťastlivce" :) Tak doufám, že se na mě nebudou holky zlobit ... ? :)
 
Ráda chodím, tak jako většina z Vás, kukat na "rodinnou pohodičku" NA KOPEČEK .
Za shlédnutí, pro mě krásných fotografií a nejen to, stojí blog mé - dovolím si říct kamarádky a veliké inspirace - BÁRY G.
A protože miluju Francii a vše s ní spojené, je jasnou třetí kandidátkou Erika a její blog PARÍZANKOU NA VÍKEND.
 


5 komentářů:

  1. Terko, nezlobím, díky. Do kdy to musím zvládnout? Stačí v průběhu příštího týdne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, já myslím, že ano, stačí :) Krásné Velikonoce!

      Vymazat
  2. :DDDDDDDDDDDDDD čože tak tomuto som sa chcela vyhnúť ale niečo predsa len odtajním aha a čas viím že mám tak niečo vymyslím a ďakujem veľmi pekne je to vtipný nápad ! Krásnu Veľkú Noc ! E

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj bog jsem právě objevila díky peřinovému odkazu u Marki :-) Skvělá foto odpověď!!
    Kde to voní levandulí, nemohu chybět ;-) Jdu si to k tobě pořádně prolistovat!
    Z Provence přeji krásné a pohodové velikonoce,
    Anýzovka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já kukám právě k tobě a musím říct, že s otevřenou pusou! Těch míst, co jsi procestovala!!! A provence!!!! Uááá :)

      Vymazat