čtvrtek 24. dubna 2014

Lavande & Provence

... miluji tento styl, miluji tyhle barvy, miluji deky, přehozy, polštáře, miluji Provence,
 MILUJI LEVANDULI !
 



 
Přeji Vám krásný zbytek pracovního týdne ...
... "Levandulová" Tereez :)
 
 

11 komentářů:

  1. A já miluji tvůj blog, Terezko:-))) Tykání moc ráda přijímám:-) Krásné fotečky, opět mi naladí dnešní den... Pááá. Simona.

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko děkuju za příjemné pokochání --levandulkové fialkové pokoukáníčko mám moc ráda.Měj se krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, já děkuji za tak milý komentář! Krásný týden, T.

      Vymazat
  3. Terezko vše co se týká levandule miluji :o) Fialkový příspěvek mě moc potěšil:o) Měj se moc krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Teri, krásné fotky .... tou levandulí to voní až sem ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, díky, o to mi při focení šlo :) aby jste přičichli také :)

      Vymazat
  5. Krásne fotky, ako z Prováns, milujem levandulu a jej vôňu. Prajem ti krásny deň. Renata

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Leni děkuji! Patří mezi mé nejoblíbenější :)

      Vymazat