čtvrtek 17. dubna 2014

Kde je ?

... to teplé jarní počasí? Chybí mi to "patlání" se v hlíně a popíjení čaje v zahradě! Snad se brzy dočkám. Takhle jsem si v zahradě užívala polední čaj před 14-ti dny. Maličká spinkala v kočárku pod trnkou :)
 
Všem dětem přejeme, ať si pořádně užijí velikonoční lenošení!
 

 
 
 

5 komentářů:

  1. Taky mi chybí teplo a sluníčko, ale snad se jaro brzy vrátí.

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko vy jste mě úplně naladila, vytáhnout deku,polštáře, sí'tku... uvařit si kávu... a huráá do zahrady. Opravdu nádhera....sluníčko nás brzy bude zase hřát :o))

    OdpovědětVymazat
  3. Teri, tomu říkám romantika !!!!

    PS: Nakoukni ke mě na blog, něco tam mám na tebe nachystané, doufám, že mě neprokleješ .....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Tvůj blog jsem objevila díky Marki (Moje drobné radosti) a jsem tomu moc ráda! Krásné fotky a povídání, budu se sem ráda vracet!
    Krásné Velikonoce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Á, teď vidím komentář nade mnou :D

      Vymazat