úterý 8. dubna 2014

Herbs ...

... bylinky z naší zahrádky. Nějak moc mě to zahradničení "chytlo". Manžel mi dokonce přislíbil malý zahradní domek ... nebo spíše domeček :)... tak už pokukuju po inspiraci, jak jinak než v duchu francouzského venkova :)
 
U nás právě začala bouřka, tak snad se to počasí zítra zase umoudří.
 
Krásný podvečer, T.
 


 
 

7 komentářů:

  1. Bylinky taky můžu:)) Dnes jsem sekla trávu a cítila jsem vůni libečku, už se těším až povyroste. Prima večer, Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, právě kukám na vzkaz na ledničce a libeček mám napsaný s vykřičníkem. Ten mi ještě chybí :) Krásný a pohodový večer, T.

      Vymazat
  2. Pěkná bylinková zahrádka, zvlášť ty jmenovky, ty se mi líbí:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. No to je nádherná zahrádka:-) Já bylinky také pěstuju, ale jen v truhlíkách na balkoně, ale nevadí, někdo nemá ani ten balkon.. Máte to moc krásné, Terezko, ty jmenovky jsou super..Simona.

    OdpovědětVymazat
  4. krásna ,tie kamene ktoré si použil a nádherné pekný deň E.

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych chtěla taky takové zápichy :)
    Jsou povedené.
    Pěkný den,
    Martina

    OdpovědětVymazat