pondělí 17. března 2014

Kokosové potěšení ...

... na zítřejší snídani jsem potřebovala nějakou "rychlovku", začíná na mě padat jarní únava, proto moučník bez vážení plný kokosu byla jasná volba :)  
 
Letošní jaro je pro mě a princezny tak trochu výzva - zkoušíme si vypěstovat vlastní rajčátka, papriku a několik druhů květin. Jsem zvědavá snad víc než holky, jestli nám aspoň něco vyroste :) Kuchyň se u nás začíná měnit v malou zahrádku, ale o tom až příště :)
 
Mějte prima týden, Tereez a princezny :)
 

 
 
Kokosové potěšení
2 sklenice pol. mouky
1 sklenice cukru moučka
1 sklenice strouhaného kokosu
1 sklenice oleje
2 sklenice mléka
2 lžíce kakaa
1 prášek do pečiva
2 vejce
 
Všechny ingredience smícháme a upečeme na vymazaném a vysypaném plechu.
 
Krém:
2 kokosové pudinky
1 litr mléka
250 g tvarohu
2 lžíce cukru
 
Pudink uvaříme klasickým způsobem, po vychladnutí přimícháme tvaroh. Naneseme na moučník a dáme ztuhnout do lednice.
 
 

2 komentáře:

  1. Takové recepty mám nejradši, rychlé a dobré:-))

    OdpovědětVymazat
  2. O víkendu jsem upekla kokosové potěšení a opravdu jsem rodinu potěšila. Moc nám chutnala.

    OdpovědětVymazat