úterý 18. března 2014

* Jarní GIVEAWAY *

... vůbec první rozdávání dárečků u mě na blogu :) Dnes jsem si udělala radost. Už dlouho jsem po něm pokukovala přes výlohu našeho květinářství ... dokonale se totiž hodí do našeho bydlení. A protože tam byli ptáčci poslední dva, koupila jsem hned oba. Jednoho pošlu dál ... abych udělala radost i jedné z Vás :) Moc času Vám to nezabere, pouze mi napište jakýkoliv komentář k tomuto příspěvku, do něj nezapomeňte napsat Vaše jméno a e-mail. Samozřejmě za sdílení mého blogu na tom Vašem nebo na FB budu ráda :) - není to ale podmínkou. Starší princezna na konci Března vylosuje jednoho šťastlivce :)
 
Mějte krásný den s úsměvem! T.
 


 

39 komentářů:

  1. Terezko, moc ráda k vám na blog chodím. Už jsem dle vás dělala nějaké dobrůtky a vždy s úspěchem:-) Taky se mi líbí vaše háčkování, já s ním teprve začínám a moc mě to baví. Přeji vám krásné jaro a těším se na další příspěvky:-) Simona.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko děkuji! Prosím nezapomínejte napsat email a celé jméno! :)

      Vymazat
    2. Terezko, tak můj email je: simona.simik@email.cz, Simona Nováková. Páááá.

      Vymazat
  2. Dobrej Terezko,až dneska jsem viděla váš blog...už ho mám v oblíbených.Ptáčci sou moc hezcí.Mějte se moc hezky...Radka
    email-akina7@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rady, děkuji a přeji krásný večer :) T.

      Vymazat
  3. Hanka Francová18. března 2014 21:37

    Dobrý večer Terez, moc ráda k Vám chodím nakukovat. Máte moc pěkný blog. Hanka
    hana.ulrichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Dobré ránko :) Práve som našla tento blog a veľmi sa mi tu páči :) hneď som si ho pridala k oblúbeným... určite sa nejakými vecami nechám inšpirovať :) Dáša Frantová ..dasafrantova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši děkuji moc. :) Krásné jarní dny, T.

      Vymazat
  5. Vypadá to krásně :) Mám moc ráda dekorace...na tvém blogu jsem poprvé,ale určitě ne naposled,zaujal mne :)

    Jana Svobodová -janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani. Moc mě to těší. Měj krásné dny, T.

      Vymazat
  6. Krásná GA, díky :)
    Jak je možné, že mi Tvůj blog tak dlouho unikal? Už sleduju přes GFC, takže to všechno čtení doženu :))

    Krásný skoro jarní den přeju
    Míša Adámková
    misa.adamkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, děkuju! :) Máš co dohánět :) Krásné dny, T.

      Vymazat
  7. Je radost prohlížet si tvé fotky! Lepší než v lecjakém katalogu. Já věci takhle sladit neumím, ale aspoň se kochám. Jen tak dál! :-)
    Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miry děkuji za tolik chvály :) Měj se krásně!!! T.

      Vymazat
  8. Len dneska som objavila tento blog, ale už teraz sa mi veľmi páči! :)
    Jarmila Jendrušáková
    jaja.jendrusakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. :) Pekny blog :)
    Nikola Benková
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Milujem akékoľvek dekorácie :) Tie vtáčiky sú rozkošné. Také veľkonočné a hlavne niečo moje. Už 6 rokov má spolužiačky zo strednej školy oslovujú "Vtáčik" kvôli polyfonickým zvoneniam v mobile :D :D Žartík, ktorý sa so mnou vliekol celú strednú školu (ale iba v dobrom.) :)
    Veronika Zorská
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Verunko, tak snad se na Vás usměje štěstí, ta výhra by k Vám "seděla" :) Krásné dny, T.

      Vymazat
  11. Jůůů, ti jsou nádherní .... Teri, tomu nejde odolat ..... zúčastním se moc ráda .... ten "malej ptačí hubeňourek" je nádherný !!!!! pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki děkuji :) dopiš prosím i svůj mail, nemůžu ho nikde ani u Tebe na blogu najít :) Měj krásné jarní dny! T.

      Vymazat
  12. Jaký pěkný to blog.
    Jsem moc ráda, že jsem ho díky odkazu u Marki našla, dávám do oblíbených a moc ráda budu nakukovat a stejně tak se ráda zúčastním soutěže.
    mamaisondereve@email.cz
    Krásný den,
    Martina

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné stránky. Budu chodit častěji nakukovat :-)
    Lucka
    janu.lucie@email.cz
    Mějte krásný den

    OdpovědětVymazat
  14. Ptáčci jsou nádherní, Mějte se sluníčkově. Jana
    vitkova.ja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ptáčci jsou nádherní, přesně vím, kam bych ho postavila - na stůl vedle malé kolopějky :))
    sleduji jako El
    eliota@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. El díky :) Snad se na Vás usměje štěstí. Krásný večer, T.

      Vymazat
  16. Krásný blog...krásně vyzdobeno na jaro.
    Tak přeji zdraví a štěstí a mnoho pohody. Olga

    petrusovao@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. GFC: Julka Ďurčeková
    Email: julka.durcekova
    Sú to rozkošné vecičky. Ale veľa ti tu toho asi nenapíšem bo moja mladšia sestra chce isť na počítač. Asi sa rozplače. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Julko, nedopsala jste mail :( Snad to sestřička ustála bez slz :) Mějte hezký večer, Tereez

    OdpovědětVymazat
  19. Terezko, objavilo som tvoj krásny lila blog a hneď som si ho pridala k obľúbeným. Tiež mám rada levandulu a háčkovanie, takže budem rada každému príspevku. Určite si nenechám ujsť možnosť zúčastniť sa súťaže. Možno sa šťastena usmeje :). Krásny deň. Renata
    renata.jassova@gmail.com
    zdielam v bocnej liste na blogu crafto-mania.com

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý večer, Terezko, na Tvém blogu jsem poprvé a moc se mi líbí. Už se těším, až si v pátek, kdy budu mít volný den, projdu Tvoje příspěvky. Hezký večer, Monča monulinka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherní vtáčkovia aj tie vajíčka, veľmi pekný veľkonočný aranžmán, kedže teraz pri bábätku asi nestihnem nič veľkonočné vytvoriť, budem si držať palce, aby som bola tou šťastnou výherkynou ... žartujem.... pekný den prajem...
    Stanislava
    Staniela27@gmail.com
    PS: krásny blog... vždy obdivujem, ako sa viete s tými príspevkami a fotkami pohrať, krása...

    OdpovědětVymazat