sobota 8. února 2014

Rose & Lavender

Dnes mě manžel překvapil kyticí růží ...  Vyzkoušela jsem návod na květinové DIY od vintagelover, přidala pár snítek levandule a "kráska" byla na světě. Mám z ní obrovskou radost. Večer strávím v romantickém duchu s dobrou knížkou a kávou ...
 
Odpočívat je potřeba :)
 

 
 
 
 
 

6 komentářů:

  1. Terezko........ krása ......

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, moc krásné fotečky a fialovo šedivá kombinace je mi tak lahodící očku .-))
    krásný večer papa Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko díky! Mně je lahodící očku celý Váš blog :) Mějte se krásně, T.

      Vymazat
  3. Terezko, je to moc krásné, mám to u vás moc ráda:-) Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Simi, to mě moc, opravdu moc těší. Vykouzlila jste mi blažený výraz na tváři. Jdu si nalít dvojku růžového ... na Vás :) Krásný večer, T.

      Vymazat