středa 15. ledna 2014

Svačinka pro děti ...

... medvídci - domácí Brumíci ... U nás jsou hodně oblíbení hlavně s čokoládou. Musela jsem rychle fotit, mizeli mi totiž pod rukama :)
 
 



 
 
Domácí Brumíci 
 
1 hrníček polohrubé mouky
1/4 hrníčku pískového cukru
1/4 hrníčku oleje
1/2 hrníčku mléka
1/2 prášku do pečiva
1/4 balíčku vanilkového cukru
kousky čokolády nebo marmeláda
Na vymazání a vysypání formy - máslo a polohrubá mouka.



Všechno kromě čokolády dáme do mísy a smícháme. Nešleháme!
Do vymazané a vysypané formy dáváme na jednoho brumíka asi 1 lžíci těsta, poklademe  kousky čokolády a nakonec dáme ještě cca 1/2 lžíce těsta. Pečeme na cca 180 stupňů horkovzduchem asi 6 minut.

Necháme chvilku vychladnout, poté vyklopíme. Zdobíme dle fantazie :)
Tento recept vyjde na cca 12 brumíků.
 

 

2 komentáře:

  1. Dobrý den Terezko. Včera jsem vyzkoušela Vaše Koka susenky.Děkuji za inspiraci.Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji moc, že nakukujete, jsem ráda, že můj blog slouží jako inspirace. Vážím si toho. Mějte krásné dny, Tereez

      Vymazat