středa 8. ledna 2014

Mňamózní rychlovka ...

... pokud čekáte návštěvu a nemáte co na stůl ... ke kafíčku ... Hotové i s pečením za 20 minut a VYNIKAJÍCÍ - křehoučké, opravdu mňamka :)
V dóze by měly vydržet i 14 dní, pokud ji dobře uschováte před domácími strávníky :)
 
 
 
Koka sušenky
 
200 g másla
100 g cukru moučka
240 g hladké mouky
100 g kokosu
2 žloutky
kakao
 
Na vál dáme mouku, cukr, kokos, kakao, uděláme důlek, klepneme do něj žloutky a nakrájené máslo na menší kousky a uhněteme těsto. Z těsta děláme malé kuličky (asi jako skleněnka), dáme na plech vystlaný pečícím papírem a pěkně vidličkou stlačíme do placičky. Pečeme v předem vyhřáté troubě na 170°C cca 7-10 minut.
 



 
P.S. Děkuji Ti Lucie :)
 
 

7 komentářů:

  1. Jo jsou super- říkáme jim cimpr campr Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. U nás by zmizly rychlostí blesku, ani bych je nestačila sundat z plechu:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) já zítra napeču asi ještě jednou :)

      Vymazat
  3. Renata:Terko jdu na ně dneska :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, tak ať se povedou! :) Dobrou chuť!!!

      Vymazat
  4. Terko díky, už mě 2x zachránily a jsou fakt super. Jen mě dneska mrzelo, že se mě 2 lidi nezávisle na sobě ptali, jestli jsou to ty od Ládi Hrušky :-( zdraví PAJK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pajk ahooj :) Díky, díky... To já ani nevím, že je Hruška taky pekl 8-) Já mám recept od kamarádky Lucie.. Dole v příspěvku je poděkování :)

      Vymazat