pátek 10. ledna 2014

Chvilka pro sebe ...

... navařeno, uklizeno, maličká spinká a mně zůstalo trochu času pro sebe ... z venku k nám proniká příjemné světlo zimního sluníčka, teplé ponožky, káva, muffiny, háček a nožky na stůl ... takhle má vypadat mateřská dovolená :)




7 komentářů:

  1. Doufám, že se budu mít taky tak dobře a moje dítě mi dopřeje chvilku klidu :-) Snad nebude hyperaktivní jako já, když jsem byla malá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani držím pěsti! :) A když n, poproste manžela a tu chvilku si udělejte, je to zapotřebí !!! :)

      Vymazat
  2. Terezko, měla by ....ale bohužel dost často nevypadá ...... těhle světlých chvilek je na ní pomálu ..... ale zase když jsou, tak si jich člověk krásně užívá !!!! ...Přeji ti pohodový víkend ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Marki. :) Měj se krásně !!!

      Vymazat
  3. Dobry den preju! Terezko, smim se zeptat, odkud je ta uchvatna komoda v pozadi? Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Ivetko, posílám odkaz, kde je více fotek a kontakt na paní Lucii :) http://handmadebytereez.blogspot.cz/2013/12/seda-kraska.html

      Krásný den :)

      Vymazat
    2. Dekuju moc, i Vam pekny den!
      Iveta

      Vymazat