středa 23. října 2013

Nejsem blázen, jen mám trošku napřed ... :)

Také už pomalu myslíte na blížící se Vánoce? Těším se na tu pohodu, na setkání s rodinou, na atmosféru provoněnou vánočním cukrovím, na zářící očka mých princezen při rozbalování dárečků ... TĚŠÍM SE NA VÁNOCE :)
 
Stromeček a výzdobu budu ladit jak jinak než do barvy fialkové,šedé a bílé. Protože nemám ráda klasické baňky a ozdoby, už teď se pomalu připravuju, tvořím a háčkuju takové ozdoby, které lahodí mému oku :)
Letos už mám trošku napřed. Nechci to všechno nechat na Ježíškovi a tak jsem už pár dárečků zabalila :) Snad mě ten předvánoční shon mine. Třeba poberete inspiraci ...
Krásné dny, Tereez
 







 

2 komentáře:

  1. Terezko nádherné to máte, všechny vaše příspěvky. I vaše krabice vzpomínek je úžasná, také ji mám. a ráda se v tom hraboším a občas i ta slza mi ukápne když vzpomenu na holčiny když se narodily a dneska jsou už hubatý a mají pocit že dostanou še co chtěj, a to jim je teprve 2 a 5 let :)
    Mějte se krásně martina

    OdpovědětVymazat